Pracovné toky, reporty, dashboardy, plánovanie operácií a kontrol, správa dokumentov. Maximálna dostupnosť a produktivita, kvalita výrobkov a procesov na najvyššej úrovni, vyššia efektívnosť prebiehajúcich obchodných procesov, maximálna návratnosť kapitálu, transparentnosť nákladov.
Aplikácia pre správu budov, systémov, technického zariadenia a súvisiacich údržbárskych, logistických a ekonomických činností. Pomôže Vám zorganizovať a priebežne aktualizovať údaje týkajúce sa nehnuteľností. Podporuje rozhodnutia manažmentu a koordinuje operatívne činnosti.
Vyberte si spôsob konzultácií alebo servisu, ktorý vyhovuje vašim potrebám.
So [sip] GSI ponúkame špecifický optimalizačný balík pre vašu výrobu, ktorý odpovedá na tieto otázky a zaručuje úspech.
- Strácate sa v každodennej práci?
- Nemáte čas na implementáciu systému riadenia založeného na softvéri pre vašu údržbu?
- Máte pocit, že v údržbe je skrytá pokladnica?
- Kto by mal vytvoriť existujúce procesy „softvérovo spôsobilými“?
- Kto by mal naplniť databázu nového systému?
- Ako by som mal svoj tím nadchnúť novými spôsobmi práce?
- Kedy môžem konečne vidieť systematické hodnotenia a konkrétne výsledky?
ISOware [akadémia] je školiaci systém pre naše softvérové riešenia. Učebné osnovy sú systematicky usporiadané tak, aby používatelia mohli dosiahnuť rôzne certifikačné normy a úrovne odbornej prípravy v rôznych školiacich kurzoch. To uľahčuje plnenie rôznych úloh v spoločnosti. Zabezpečuje tiež, aby si každý mohol osvojiť vedomosti, ktoré potrebuje na to, aby vedel dosahovať čo najlepšie výsledky. Aby sme našim používateľom vždy ponúkali najlepšie služby a podporu, pravidelne organizujeme školiace kurzy v rámci ISOware [akadémie]. Školiace kurzy sú prispôsobené aktuálnej úrovni znalostí (úroveň 1 až 3) a úlohe používateľa.
Využite našu platformu na riadenie strategickej údržby a nadväzujte osobné kontakty s ostatnými používateľmi [sip]. Máte tak možnosť urobiť v štýlovom prostredí nášho konferenčného hotela. Vymieňajte si skúsenosti s kompetentnými partnermi z iných odvetví, či už na diskusných fórach alebo v neformálnom prostredí večerného podujatia.
- ISOware [support]-Center
- Zákaznícky Hotline
- Používatelia navštevujú používateľov
- Stretnutia užívateľov